Sligi meni kouluun ja päätti herättää mut enneku meni. varmaan siks että mä siivoisin.

tänään illalla meen syömään kaverin kanssa ravinteliin. tänään tulee 4 vuotta siitä ku sen isä kuoli ja sitä ei huvittanu lähtee ryyppäämään. eipä muakaan tietenkään.

eilen äiti koitti värjätä mun hiuksia mutta se väri ei tarttunu yhtään. oonki lukenu jossain että raskaana voi olla niin että väri ei tartu ku joihinki valittuihin kohtiin. mun muletti on ihan hopeenharmaa Itku

nyt pitäs mennä tekee jotain syötävää. varmaan sitä ikuista puuroa sitte. ja pitäs organisoida tuo vaippakaappi ku sain 30 kpl imsevimsejä postista. eli nyt ainaki pari ekaa kuukautta mene vaippojen osalta ok, ja vaatteiden kans. kokoa 50 ja 60 ei ainakaan tartte ostaa enää yhtään, ellei sitte ultrassa näjy tyttö. mulla on kauheesti poikavaatteita ja semmosia jotka menee molemmille.

nojuu nyt telkkarin eteen enneku mä alan tehä yhtään mitään.