hyi että mä inhoon ku näkee semmosta unta joka jää häiritsemään koko päiväksPäättämätön yleensä semmoset unet tulee sillon ku kerkee nukahtaa sen jälkeen ku on painanu snoozea.

tällä kertaa unen aiheena oli pikkuveli joka unessa oli ehkä kaks vuotias. unessa isäpuoli päätti varastaa broidin ja ne oli kovaa muuttamassa pois. sitte niitten bussi ei tullukkaan niin ne joutu tulla takas meille jossa minä, sisko ja äiti oltiin tietenki ihan poissa tolaltamme. unessa kaappasin veljen syliin ja halasin sitä tosi kauan ja se parka oli niin itkunen ja meki oltiin. Sisko ja äiti sitte huus ja raivos isäpuolelle sillä aikaa ja sitte ne hätisti sen pois ja äiti itki. Itku

sitte mä lohdutin äitiä ja sanoin että ei hätää että kyllä tää tästä ja sitte se rauhottu ja sano että "no tykkääkstä tästä?" ja näytti jotain mesenger kuvaa jostain miehestä jonka nikki oli jotain tyyliin "sexylover68" tai jotain Nauru tässä vaiheessa tajusin että hei tää onki taas näitä juttuja ja kohta puhelin herättiki taas.

 

hitto, mä unohin käyä ostamassa ituja ja semmosen itutus koneen.... no huomenna kerkee.

sitä se raskaus tekee... toisen jutun mitä se tekee on vaihtaa musiikkimakua. ilmeisesti. mä tykkään sit nykyään seitkyt ja kaheksankytluvun heilumismusiikista. niinku david bowiesta, shudder to thinkistä ja uriah heepistä.... wierd.

ainii! tänään tuli tavallisen poikafiiliksen sijaan semmonen olo että vuava onki tyttö ja sen nimi ei oo Aino, vaan Tilde! se oli outo fiilis... mut tilde on ihan kiva nimi kylläki ja vois mennä läpiki ihan hyvin. Tuolle miehelle ei kelpaa sitte mikään nimiehdotus...ainoo vaan että mun serkkua sanotaan tildaks mut äkkiäkös ne tottuu sanoo kokonimellä. pakko! toisaalta aijemmassa sukupolvessa oli annina ja annika että ehkä tääki menee....

 

ja mitä mä niistä välitän Nauru

 

nojoo nyt sohva kutsuu mua nukkumaan. enää tän viikon ku jaksan kävellä töihin niin on taas viikko vapaata. thänk kååd!