arvatkaa mitä se teki? osti guitar heron! jumalauta mä sanon kans!!!

 

ja mä ku koitin sanoo sille että et sä voi ostaa mitään sellasta ku multa loppuu rahat just nyt, ja lisää ei tuu ikinä enää ja vauvalle ei oo ostettu mitään muutaku vaatteita, joita se selvästi tarttee nyt enemmän ku koskaan ku mä joudun viskoo sen lumihankeen nukkumaan Huuto

 

en sitte antanu sen edes ymmärtää että mä oon vihanen. mä luulen että se on se mitä se halus...

kostoks tein hyvän hajusta seilootaa... en oo koskaan maistanu mut näyttää ihanalta :) ja aijon syödä sen yksin vauvan kanssa! niih!

 

vauva on alkanu riehuu ihan hulluna. ainaki mä toivon että se on vauva eikä maailman oudoimmat ilmavaivat. ainakaan ei pieretä :) ja ne tulee selvästi tiettyihin aikoihin, esim design simon och tomasin aikaan, se taitaa tulla 21.00 illalla... tuntuu ku kala heittäis kieppejä vatsanpohjalla :) mut en osaa varmaks väittää et se on vauva.

 

jos ei oo niin se ois asidofiilusten aika Päättämätön

 

laitoin vähän uutta juttua reseptit ja tekemistä sivuihin :)