oon ollu tässä hereillä jo, about tunnin.

Aamu alko sillä että otin aamupalani (phatzerin sininen) ja aamukahvini tähän tietokoneen eteen ja aloin palstailemaan. Cyd tietenki huomaa että mamma on hereillä, mutta missäs isi on. tästä hätääntyneenä se alkaa mulle huutaa "hnnjääh! " joka tarkottaa sligiä. koita siinä sitte selittää että "isi nukkuu nyt ja se tulee vihaseks jos sille huutaa näin aikaseen". välitön vastaus tähän on "hnnnjääh!"

Tätä jatkuu kunnes mulla menee hermot. mitkään hyssyttelyt ja syliin ottamiset ei auta. "hnnnjääh hnnnjää hnnjääh.." vesikannulla ammuskelen vettä kissan päälle, ja se ottaa askeleen kauemmaks ja kauemmaks kunnes vesiruisku ei enää yllä siihen. sitte se menee mun saappaiden taa piiloon ja sieltä se huutaa "hnjäääh!"

Koitin viiä sen sitte makkariin nukkuaan sligin kanssa, mut ei siellä ollu kivaa. piti vielä laatikolla käyä, ja huutaa sieltä tullessa "piiih" joka suoraan käännettynä tarkottaa "mä kävin p*skalla.

koitin itekki käyä vessassa, mut sieltä tulee vastaan se sama pulloposki ja huutaa "hööön" joka tarkottaa syliin. nostan kissan syliin ja se haluu... mennä nukkumaan. nyt semakaa sen linnoituksen katolla ja pesee reisiään.

kohta soi sligin herätys ja sama homma alkaa taas.