Oli SUURI päivä eilen. sain ekaa kertaa elämässäni ostaa B kuppikoon rintsikat. nyt siellä joku neiti tupla de nauraa partaansa että "he he mikä lauta" mut tää oli suuri tapahtuma sellaisen elämässä joka ei edes läskinä vuosinaan saanu täytettyä kun vaivoin A koon rindarit ja laihoina vuosinaan ei lähelläkään tupla A:ta. saa nähä paljonko nää tästä vielä kasvaa.

Seppälässä makso rindarit 10€ eilen ja se oli niin vähän että se ei ollu ees hauskaa. yleensä kerran kahessa vuodessa ku ostaa rintsikat (eli sillon ku omaa kokoa löyty ja niissä ei ollu mitään snoopya tai betty boo:ta ) niin oli kiva ku ne makso hirveesti ja se oli niin yleellistä ostaa.

piti laittaa kuva kakusta kun se oli valmis mut enhän mä saanu sitä otettua. siis en kerenny. muistin ottaa vasta ku kakusta oli vaan vähän jäljellä. hyvin maistu vieraille ja kehuja on tullu paljon jälkikäteenkin.

tässä siis kakun jämät.

1236082472_IMG_0031.JPG

jäi siitä mulle aamupalaks vielä yks pieni siivu.

mitähän muuta....

saakelin avomiehen esimies. Sligi joutu käyä taas fysiossa kun sen selkä ei vaan parane. ja se tahallaan pahentaa sitä tekemällä tuplavuoroja. niin se oli ollu eilen sairaana ja sille vaan huudettiin työterveydessä, ja sitte sen esimies soitti ja sano että sen on pakko tulla töihin. mä sanoin Sligille että mä kiellän mut se oli kuulemma liian myöhästä sitte.ennustan että se tulee kotiin illalla ja itkee selkäänsä ja sitte siihen tulee joku ikuinen vamma ja joutuu työttömäks ja... ja niin edelleen.sanokaa mun bloganneen!

 

mahaa on koskenu koko päivän... mä en tiiä mitä siellä möyritään. maha on kasvanu jo tissejen ohi ja alkaa olla vaivalloista tää kävely. tuntuu ku alaselkä ei liikuis ollenkaan ja kävelen nyt jo niinku ahtisaari. tosin mä luulen että mä teen sen tavallaan tahallani kun muistelen äitin kävelleen niin ku se ootti joonaa.

se tässä kropan muuttumisessa on kivaa että mulla on mun lemppari renksuhousut päällä ja ilman vyötä jopa.mietin tässä että kesällähän mä voin käyttää mun lempparihametta ilman että sitä pitää päällä kymmenen hakaneulaa. tosin sligi meinas että näyttää kauheelta jos sitte isolla mahalla pitää päällä mustaa lyhyttä pitsi volängeri hametta. pöh sanon minä!

 

nojuu mä lopettelen. nauttikaa te sillä aikaa tästä biisistä

http://www.youtube.com/watch?v=4rnAYYh8gGQ