lähdinpä eilen sairaalaan ja just pääsin kotiin.

Eilen päivällä alko hirveet kivut oikella puolella munasarjojen kohalla. Soitin illalla sligille että mitä mun pitää tehä koska kivut ei loppunu eikä meillä ollu ees mitään kipulääkettä. Se sitte lähti töistä kotiin ja vei ensiapuun.

Siellä ne tutki ja hutki ja epäili että ois umpisuolentulehdus, mutta koska tulehdusarvot oli ok, eikä mua oksettanu niin ne otti mut äitiyspolille tarkkailuun yöks. siellä mä nukuin sitte vartin pätkiä ja mietin eloani, ja että montako "why me?" tapahtumaa yhessä elämässä pitää kestää. sain 1g panadolin josta puolet otin illalla ja toisen aamulla ja se autto vähän että pääsi edes omin avuin kääntymään sängyssä. Seittemältä lisää verikokeita ja virtsakoe ja kaikki oli ok. Vauvaki heräs kolmelta yöllä riehumaan ja päivällä ultralla katottiin nopeesti että varmasti oli kaikki vauvalla ok. onneks oli. tyyppi nukku jalat suorana peukku suussa ku ei ois mitään erikoista. <3

kysyivät että halunko mä jäädä vielä sairaalaan mut mä halusin kotiin. voin mä olla kipee täälläki. Apteekin ja värisilmän kautta kotiin potemaan ja sillä selvä.

nyt pitäs soittaa töihin mutku ei kehtaa. sain saikkua tän ja ensviikon, eli periaatteessa loppu ajan mitä mun pitäs olla töissä, ellei ne tartte mua sitte enskuussa vielä viikoks.

 

Tämä päivä on muuten vauvan suuri päivä. se ei oo enää sikiö, vaan aivan oikea poika :D sen kunniaks laitoin kaikki harsot ja harsoimut soodalikoon ja katon jos ne sais kaikki valkoseks. harsojaki pitäs hankkia lisää vielä, ainaki pari pakettia. tai eiköhän nuo riitä, mulla on niitä imse vimsejä niin paljon että niillä varmaasti pärjää paremmin ku hyvin. muutama AIO-vaippa ja pesupähkinöitä pitäs vielä hankkia niin on tuo vaippa systeemi kutakuinki hallinnassa.

 

nojoo mut sen takia en oo vastannu puheluihin ja viesteihin, kun mä olin siellä sairaalassa. että tiiätte.