RV 21 (20+5)

146 / 280. (52,1%).

Olen 5. Kalenterikuulla

Olen 6. Raskauskuulla

Toinen trimesteri

134 päivää laskettuun aikaan.

 

RV 18 (17+0)

Olen 120 / 280 päivää raskaana (42,9%)

Olen 4. kalenterikuulla

Olen 5. raskauskuulla

Olen toisella trimesterillä

Laskettu aika maanantai 10 elokuuta

160 päivää laskettuun aikaan.

***

päätin nyt tehä ihan oman sivun vauvalle näin viikon 11 alkamisen kunniaksi :)

vauvan pitäs tämän viikon aikana opetella nielemään, imemään, haukottelemaan ja pissimään. se on nyt lähteestä riippuen noin 3-6 cm pitkä. pää on pyöristynyt ja sormet näkyy jo selvästi. tällä viikolla pitäs alkaa näkymään onko se poika vai tyttö.

oon nähny kauheesti unia että se ois poika mut viime yönä ekaa kertaa näin unta että se oliki tyttö. sillä oli toisessa kädessä 6 sormee ja toisessa 12 :D

siskolla on kuulema sympatia pahoinvointia. ois pitäny ittellään vaan koska nää viimoset päivät on ollu pahoinvoinnin kannalta jotain aivan kamalaa! siks en oo oikeen jaksanu päivitellä tilannettani ja muutenkaan kirjotella kaikkiin foorumeihin ja vastata joka sähköpostiin (että tytöt tietää siellä palstalla että kunnossa ollaan, jaksaminen on vaan nollilla)

ensviikolla on sitte eka ultra. jännittää ja ei jännitä.

Lilypie Expecting a baby Ticker