aattelin tehä senki nyt varmuuden vuoks. että ois ainaki ne tärkeimmät mukana jos lähtö tuliski pian.

 

en vaan osannu päättää että laitanko mä pojalle mukaan harsot+villikset, vai imse vimset ja kuoret? vai jopa imsevimset ja villikset. laitoin sitte kuudet imset kahet kuoret mukaan ja kahet harsot ja yhet villikset. et eiköhän me pärjätä. ja jos "saadaan" synnyttää täällä niin sligi voi käydä kotona hakemassa lisää ja vaihtamassa jos nuo ei toimiskaa. ellei me olla tampereella. siinätapauksessa pitää lähettää annina hakemaan uusia tai neulomaan or whatever. toivottavasti mä saan sitte rauhassa höslätä niitten vaippojen kanssa synnärilläkin ettei ne ala siellä tuputtaa kerttiksiä.

 

pitäs pukeutua. tänään on äitienpäivä ja pitäs käyä taas kaikki "äidit" läpi vaikka omia ei oiskaa. missä mun kukat ja kaffi? nii! kyllä mä yritin sligille siwassa ku lihakaapissa oli iso suklaakakku että "onko tää mulle?" ja paras missi itkuhymy päälle mut ei... ei se ollu. ensvuonna kuulema sitte. :(

 

jees... no kristiina braskin sanoja siteeraten "nyt mä meen"