Hitto et mua ärsytti eilinen kurssi. siis 30+ vuotiaat aikuset (?) ihmiset istu kikattelemassa ja selittämässä miten paljon enemmän ne tietää ku ne jotka oli meille tullu opettamaan miten imetetään ja vaipatetaan ja kannetaan vauvaa! sit oli kys mies joka oli pitkästi yli 40 joka hihitti joka kerta ku joku mainitsi tissin, nännin tai kakan. herra mun jee!

 

mut antoivatpahan mulle mahdollisuuden päteä. sain reteesti kertoa että MEILLE tulee kestovaipat, niin sitte kaks muutaki paria kehtas nostaa kätensä ylös, johan tuli takarivissä hiljasta xD

meidän lähipiiriin ontulossa taas yks vauva, jos kaikki menee hyvin. pitäs niille väkertää jonku sorttinen käänytys pakkaus. mulla on kaapissa yks valmistumaton pääkallo TSI vaippa johon pitäs saada tarrat laitettua vaan. joskus ku kerkeen.

kauheet menkkakivut päällä. olin menossa jo yöllä polille, mut kävelin ympäri kämppää puoli tuntia ja menin takas nukkumaan. sain nukuttua ilman mitään ongelmaa aamuun ja kivut jatkuu vaan... panadoli autto sen verran että pääsin koneelle ja kohta takas sänkyyn. joku viestiki on mulle tullu (heräsin aamulla ääneen) mutta kännykkä on sitte missä? pitäs seki ettii, toivottavasti ei ollu tärkeetä.