hemppa laskenu huiman nousun jälkeen alle sadan. vattu! eli kaiken muun juoksemisen lisäks saa alkaa juosta verikokeissaki. *pääseinääniö*

ja neuvolatäti ja ultahintti ei osaa olla yhtämielisiä siitä onko Liam nyt kiinni siellä vai ei. tää ois huippuhyödyllinen tieto. mut mä luulen että on, koska tuntuu koko aika ku se yritäis kättä ulos. tai ihan ku oisin juonu sukkapuikon ja nyt pissattaa :D (ja kaikki maailman eipäsjuupas vauvakuumeiset tekevät päätöksen olla ikinä hankkimatta lapsia)

Sligin kanssa puhutaan paljon synnytyksestä, mikä on hyvä. tietääpähän se sitte mitä sen kuuluu tehä ja ei tehä. pitäs vielä varmaan selittää sille että synnytyksen edetessä mä saatan sanoo pahoja ja ilkeitä asioita joita ei kannata ottaa itteensä :)

 

"hi, i´m jonathan from spotify.."Huuto

 

kuuntelen spotifylla stray catsejä' :) ja yhtäkkiä tuntuu ku ois seittemän vuotta nuorempi. tänään pitäs tulla mun DT levy, niin ei tartte spottarilla kuunnella, ku ei tiiä onko ne oikeesti siltä levyltä, vai onko ne jotain haamubiisejä taas. ei siinä mitään muttaku niitä haamubiisejä ei sitte saa mistään ku niitä tarttis. niinku se kadonnu 12. biisi james labrien levyltä.

mä halun sieviin! who´s with me?!

siitä tuliki mieleeni että meille tulee ålandiasta kesävieraita. tai ei ne varmaan meille tuu vaan kälylle tuohon naapuriin. sligin dad.

se sligin kaveri josta aijemmin puhuin saa vauvan. siis nyt se on varmaa :) onnea! vaikka tilanne ois ovinu olla vähän parempi kaikkien puolesta, niin vauva on aina iloinen asia. toivottavasti saavat kuitenki asiansa järjestettyä vauvalle parhain päin. (sitäpaitsi mä tiiän että siitä tulee hyvä faija, vaikka se ei ehkä oo se eka kuva jonka se antaa  )

käytiin auttamassa sligin kaverin siskoa kun se on muuttanu, ja se kasvattaa vissiin sakemanneja. tai en oo varma oliko ne niitä ku ne oli niin kumman näköset ja käveli ihan niinku sudet kävelee. yks niistä oli raskaana ja se seuras mua ku olin vissiin sen näkönen että voitas perustaa tukiryhmä. ja yks halus änkee syliin. ja yks lähti autolle päin ku mäki lähin, ois vissiin meille halunnu tulla :D tonnin maksais pennut, että laittakaahan kolehti.

nyt sligi alkaa tekee... KISSAHYTTYSVERKKOA! nyt se viimein tapahtuu! kahen vuoden jäkätyksen jälkeen :D jee!