ku ei tässä muutakaan keksi.

kuuntelen spottarilla biisejä vuodelta "minä ja lilli ollaan niin pieniä että joudutaan karata että pääsee tupakalle ties minkä roskiksen taa ja suunnitellaan mitä me kerrotaan kaikille että päästään pururadalle perjantai iltana pussikaljoinemme"

Eli lähinnä gorillaz:ta, sitä ekaa levyä. siltä ajalta mä muistan vaan sen levyn, ja sit jonku sekalaisen levyn jossa oli titiyo... ja että mä kuuntelin paljon musiikkia vuodelta -95(vaikkapa god is a DJ, tai i´m, raving ) ja eteenpäin ja miljoonasadetta.

Naureskelen kaksplussalle ja familjeliv:ille. ilmeisesti menkkakivut loppuraskaudesta on todella yleistä, mutta kukaan ei tiiä miks, ja onko se normaalia :D  eli jos tää on joku häikkä, niin ainakaan en oo yksin.

hajotin telkkarin... tai ei se hajonnu, mut se ei tienny mitä sen pitää tehä vaikka kuinka mä huusin ja osottelin sitä kaukosäätimellä. meillä on semmonen hätä nappi säätimessä, et sitä pitää painaa jos joku menee päin persettä (oispa elämässäki semmonen nappi) ja vaikka mä kuin painelin niin pahemmaks vaan meni. loplta painoin koko paskan kiinni ja nyt jäi viikon "supersize vs. superskinny" näkemättä :( huippusarja! tosi laiha ja tosi lihava vaihtaa viikoks ruokavaliota. outoo kyllä, mut se on usein vaikeempaa sille laihalle. kävi sääliks kuitenki yhtä isompaa naista, joka sai aamupalaks JA päivälliseks lasin kokista :D illalla se kuitenki sai jonku leivän, et ei menny koko päivä pilalle. olikos se nyt 12.5 litraa kokista viikossa mitä se laiha joi...

silmät on kipeet...

koitin muuten pelata luxorin läpi. senhän saa vaan niin että peliaikaa on 80 min, ja koitin pelata niin pitkälle ku pysty. aika hyvin viidennelle tasolle pääsin, ja kakkos osioon kunnes peliaika loppu, ja vaan kerran jouduin ottamaan uusiks yhen osion. että mä oon hyvä.

tommosissa tetris tyylisissä "järjestä oikeille paikoille" peleissä on se hyvä, että mitä vähemmän sitä peliä seuraa sen paremmin menee. sama ei valitettavasti päde escape peleihin. niistä me ollaan sligin kans innostuttu ja saatetaan jopa sulassa sovussa istua samassa huoneessa ja pohtia et mitä kannattaa klikata seuraavaks.

joo.. jos menis sitte vaikka nukkumaan... pitäs varmaan jakaa joku kuva täs teijän kans että ois kivempi lukee näin pitkää ja sisällötöntä tekstiä... katotaas...

ha haa! tää! otettu pari vuotta sitte vähän ennen joulua. "pysähytty" syömään johonki ja tää pieni possu röyhtäsee päin näköä!1244750842_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

(missähän tuo paita on, mä tarttisin sitä... )

ok, hyvää yötä!