tai on nyt mut aijemmin ei ollu. ei ihmiset osaa luottaa siihen että mä joko kerron tai sit ne ite huomaa että lapsi on syntyny. muutenki täällä lappaa porukkaa ku esterin persiistä kertomassa mulle miten mun kuuluu olla ja elää, niin kiitos, ei tartte vielä puhelimen välityksellä.

neuvolassaki kysyttiin mitä kuuluu ja sanoin että huonoa, ihmiset ei ymmärrä että mä just nyt oon harvinaisen antisosiaalinen ihminen, niin heti oltiin terapiaan laittamassa. käyty on jo monta vuotta (monta vuotta sitten) ja silti mä oon nyt just antisosiaalinen. eli ei auttanu. miten ihmeessä se muka vois auttaa? sä et halua nähä ihmisiä? jaa no laitetaan sut tapaamaan tämmöstä ihmistä jonka kanssa voit keskustella. ai sun lautanen on likanen? laitetaan siihen ruokaa!

neuvolassa saivat ekaa kertaa ettii sydänääniä :( mun sydän löyty jostain kurkusta. viimein löyty pojan sydän äänet ja hyvät oli, vaihtelu ok. verenpaineesta se neuvolatäti vähän huolestu, käski käymään jos tulee pää kipeeks.

tänään käytiin ekaa kertaa uudessa suihkussa. kyllä toimi ja tultiin puhtaiks.

apteekissaki kävin. sligi oli nähny jostain että lapset tarttee d-vitamiinia ja oli hyvin huolissaan siitä että meillä ei niitä oo. ostin sit niitä, uuden kupin (aikusten kakkos kokoa ho hoo!) ja hampaiden valkasuainetta. periaatteessa mä en usko niihin kun ei ne valkasevat tahnatkaan auta. mut kokeillaan nyt.

nyt takas paisumaan sohvalle. hyi helkkari näitä käsiä. tanan nakkisormi...