sanottiin neuvolassa. verenpaineet on ollu kaks viikkoa vähän liian isot ja nyt oli virtsanäytteessä proteiineja. mutta että pitäs olla vielä yks oire ennenku ne voi (viitsii kehtaa jaksaa) mitään enempää tutkia.

oli tarkotus että menisin tänään neuvolaan kattoo paineet uudestaan koska mä oon voinu niin oudosti, mutta sitte en vaan menny. jos tänään tulee semmonen outo väsymys oksetus kohtaus niin meen suoraa polille.

jalkovälissä ollu hirveetä painon tunnetta, samanlaista ku sillon ku oltiin osastolla, mutta suppareita ei oo tietenkään tullu. edelleenkään. on se nyt kumma ku niitä ei tuu, paitsi suihkussa! eikä ne sillonkaan oo kipeitä.

armoton turvotus! neuvolatäti halus vielä erikseen mainita että puntari näyttää että turvotusta on ja rutkasti. ite en osaa verrata kun niitä ei mun takia neuvolakorttiin kirjoteta. jos ne haluu sen synnärillä tietää ne saa kattoo koneelta tai punnita mut, mua ei kiinnosta. tai siis kiinnostaa paljonki, siks mä en halua että mulle kerrotaan.

naama, jalat ja kädet on ihan täynnä nestettä. jos oisin vihree niin näyttäsin shrekiltä. Onneks laskettuun aikaan on enää 10 päivää jäljellä ja siihen plus kaks viikkoa luonnollisesti.

vispipuuroa tekis mieli. tai en mä muista miltä se maistuu mut huvitais tehä. kohta on sadonkorjuun aika pihalla taas, ja tänä vuonna haluan muistaa tehä sitä mehua. ja perunat tulee omaan käyttöön, porkkanoista en tiiä kerkeekö ne valmiiks enää.

mun yksinäine humalani (siis kasvi) on saanu puserrettua pari oksaa. eli ehkä ensvuonna se näyttääki joltain muulta ku miltä tahansa randomilta rikkakasvilta.

sara kävi käymässä melissan kanssa. lupas lainata mulle trikooliinaa, mut luulen että nyt alan metsästää jostain ittelleni omaa. niin paljon se niitä kehu verrattuna kudottuihin, ja tuo pitkä mikä mulla on tuntuu pelkästään harjottelun aikana siltä ku pukis kanaverkkoa. (se on se pahamaineinen vauva-lehen liina) onneks lillin antama hot slings ainaki mulle kelpaa, saa nähä mitä vauva on mieltä. tosin siinä on se että vauvaa ei saa oikeen tiukasti iholle vastasyntyneenä ja se ois vähän se pointti miks kantoliina hommataan. muun plussan lisäks tietenki.

 

ei nyt pitää alkaa kattoo netistä mitä löytyy.