IHAANAAAAAAA!!!! <3<3<3<3

 

Kattokaa sitä!

http://farm4.static.flickr.com/3208/3712607627_3f241f1f6d.jpg

(kuva kopioitu netistä)

 

ostin kuus kerää :D tulee pojalle paidaks kunhan saan äijän korvapipon valmiiks. eli varmaan tänään pääsen jo alottamaan. tuommosta lankaa ei vaan kehtaa päästää pelkiks sukisks tai isoäidin neliöks.

 

joo joo, mulla on ihan liikaa lankaa, mut mä lahjoitin eilen melissalle kaks kerää, ja yks kerä josta piti tulle mulle säärystimet oli pilalla, ja en löydä samaa mistään. eli nyt mä oon koivet jäässä koko talven! sitäpaitsi "erittäin ruma siispä täydellinen" pääsee koukulle pian taas ja tarttee jämälankaa :)

ja kaupasta tarttu mukaan dream theaterin systematic chaos levy. makso 9€ ja mulla oli se vaan lp:nä ja DVD:nä niin oli pakko :D ja sligi löys mulle spyron PL3:selle. onko vähä muuttunu :o ei yhtään semmonen aivot narikkaan peli niinku ne vanhat. tässähä sai sydärin jo heti alussa ku jostain tuli semmonen helevetin iso comodore ja alko murskaamaan. huh huh....