tällasia keksin alkaa väkertelee jouluksi kaikille. onneks kuvasta ei tarkemmin selviä että mikä se on, sillä tuo on puhdas proto. jos oon oikeen produktiivisella päällä tuommonen mutta miljoona kertaa hienompi ja kätevämpi lähtee systerille tampereelle lahjaksi. olin mä muutaki kaavaillu, mut saa nähä mitä siitä tulee. sen näkee sitte.

tehtailtiin Liamin kanssa vaippaa. taas yksi siilit ja sienet taskuvaippa, tällä kertaa KVY:n kaavalla koko L. tämä tehtiin sillä perusteella että vaikka mä miten mittaan, suunnittelen, leikkelen milli milliltä niin tulos on ku esterin nenästä. tällä kertaa annoin mennä saksien miten sattuu. siispä vaipasta piti tulla mun mona lisani. mutta ei tullu. haaravälikohta oli sisäpuolen kankaassa liian pitkä (miten se on mahdollista???) joten etumus on ihan rutussa, ja koko vaippa kaartaa vasemmalle. kumpparit ku laitoin paikalleen sitä ei niin huomaa. vaippa vaipparaadille hyväksyntää saamaan.

Raati tunnustelee, maistelee, haistelee ja lopulta hyväksyy. enää etupuolen tarrat ja vastakappaleet paikoilleen niin vaipan saa laittaa kaappiin odottamaan että poika on tarpeeks iso käyttämään sitä.