päätettiin siskon kanssa karsia ompeluprojekteja. mun ongelma oli se että poika sylissä on vaikea ommella ja tarttis ylimääräset silmät pitämään poikaa silmällä.

Se mitä mun piti ihan ekana tehä oli kummitytölle hame tai mekko. kumpi siitä tuli on ihan kantajan päätettävissä.Tässä sitä mallailee aivan ihana naperomalli joka haluaa pysyä nimettömänä. kangas on ehtaa vintagee kinuttu fammolta :)

näitä tuli tehtyä neljä kappaletta että jos joku niitä haluaa voi tulla ostamaan iltamarkkinoilta ensmaanantaina, tai jättää sähkärinsä kommenteihin :)

toinen minkä sain aikaan on tuunattu kietasuhame. Ja ette tiiäkkään miten onnellinen mä olen että se onnistu! siitä tuli aivan ihana.

tässä se on alkup. muodossaan tylsänä. tiedättehän ku kaikilla on joku semmonen "paremman puutteessa" vaate? siis se, minkä vaan heittää päällensä ku ei muu mene. tää on mulla se. eihän se edes näytä hyvältä! nyt näyttää :)

tylsästä "mä en voi ees kävellä normaalisti" rätistä....

Ihanan liehuvaksi, tanssimaan inspiroivaksi salsahameeksi. jonka voi nostaa tissejen alle samanvärisen topin kanssa niin kaikki luulee että se on tunika. tai käyttää kellohameena alushameen kanssa. kaikki fiiliksen mukaan,

Tuota tulee varmasti käytettyä :)

Oli tosi kivaa ku melissa kävi. sai jutella tyttöjen juttuja ja tehä jotain. melissa teki ittelleen kellohameen ja alushameen. meillä onki tulossa kauheesti juhlia, Kummitytön vanhemmat päättivät mennä naimisiin, sitte on sukujuhlat, äitipuolen päättäjäisruokailu.... kaikkee.

mies miettii lukeeko kukaan mun blogia edes... samaa mietin minäki välillä :)