mutta onneks mulla on ollu pieni aputonttu auttamassa :) eilen tehtiin liamin kanssa joulukuusen koristeita, omaks iloks ja lahjaksi annettavaksi.

tässäpä näitä. on sillä pojalla vaan taiteellista silmää, ei voi muuta sanoo :D

tässä lähikuva Liamin fammolleen tekemästä rintakorusta. nappi ja nauhakin ovat pojan ite päättämää, minä vaan autoin kiinnityksessä.

..ja äitiäkin lapsetti :D näytti niin kivalta, että oli itekki pakko kokeilla.

tuossa noita kolmiuloitteisia tauluja joita kurssilla tehtiin.tuo nalleinen on Liamin huoneeseen (ihanko totta?) ja tuo jossa on keritsimet menee minun fammolleni joululahjaksi.

 

tässä samalla kun bloggailen soitettiin minulle museolta ja pyydettiin työhaastatteluun. kaksi sekunttia puhelun loppumisesta hajos vessassa putket ja pesukone iloisesti tyhjenteli vesiä lattialle. ensimmäinen kerta kun noin käy, yleensä vedet kuitenkin pääsee lavuaariin asti ja tukkee sen ennenku alkaa leviämään lattialle. sehän tekee gutaa vessalle joka on rakennettu väärin päin, elikkä lattia viettää vessanpönttöä kohti.

hitsi unohdin kuvata liamin iggle pigglen. se on nyt valmis ja näyttää juopuneelta :D ehkä joku toinen kerta laitan kuvaa.

tässä loppukevennykseksi näytän kuinka kaunis poika mulla oli askarteluhetkien jälkeen. ei, maalia ei ollut korvissa asti, jostain syystä pojalla on menossa joku korvien putsaus buumi, niinku äidilläänki on :D

krhm... tuo naama masussa ei muuten lähteny pesussa pois... et sillee :)