Turhaan hermoilin sitä työtä, se on täydellinen! mistäpä mä voisin valittaakkaan kun saa tehdä töitä näin kauniissa miljöössä. kysyin pomolta että saisinko ottaa kuvia blogiin, mutta ymmärrettävistä syistä en saanu, joten tyydyn näihin netistä löytyneisiin. voi kun voisin sanoiks pukea miltä musta tuntu kävellä huoneesta toiseen. mietin monta kertaa paljonkohan kustantais ostaa koko paikka ja muuttaa sinne asumaan :D

50-60-luvun kauppa. Siis ette tiiäkkään miten mä haluisin erityisesti sinne kuvaamaan kaikkea, siis siellä oli vanhoja ompelulankoja ihanasti esillä, pari pakkaa vanhoja kankaita joita tuohon aikaan myytiin siis kaupassa joka olis tänä aikana siwa! ihania keksi ja karkkipurkkeja, nukkeja, nuken tavaroita.. näättekö tuon vaa-an? arvatkaa meinasinko viiä kotiin? :)

päätalon iso sali. jos en väärin muista, niin tässä salissa vietettiin suomen  ensimmäistä runeberginjuhlaa vuonna... 1854? (mun pitäs tietää. kerran vasta lukenu esitteen, että faktat saattaa olla sitä ja tätä, tulkaa ite kattomaan :D) tuossa salissa pidetään vieläkin konsertteja, tulkaa joskus kuuntelemaan :)

tästä mä sitten kipitän töihin!

koiramäkinäyttely tuole tuohon rakennukseen helmikuussa.

tässä huoneessa mun tukka laitetaan ennen jokaista työvuoroa. i wish! tuo on kyllä vaan yks huone, ihan oikea 50-60-70-luvun hiussalonki.

 

Halusin kertoa :) siellä on tällä hetkellä menossa lelunäyttely, se on auki viikolla, viikonloppuisin yleisön pyynöstä, niinkuin tuo punainenkin rakennus.

ja ajatella, täydellistä että työtä on viikonloppuisin 12-16, mulle sopivassa miljöössä, mua kiinnostavasta aiheesta, ja jos on hiljasta saa kutoa! siis enemmän rahaa, enemmän tekemistä, enemmän omaa aikaa. eikä tässä oo mitään jujua :D kyllä nyt kävi tuuri.