no en mä muutakaan otsikkoa keksiny!

 

tässä istun ja revin hiuksiani. tekee mieli jotain mut en tiiä mitä. porkkanatikkuja tai jotain. ja sitte suppona tai suoraan suoneen suklaata.ei jaksais syödä mut jotenki sitä on pakko saada.

 

huomaattehan uuden osion tuossa sivulla? siihen on koottu kaikki jotka on laittanu mun silmälasit päähänsä. kerään niitä ainaki loppu kesän, saa nähä sitte montako niitä tulee. jos tulee tosi paljon niin kai mä sit kerään koko lopun elämääni. vaikka kivointahan se olis lähettää ne jollekki, joka ottaa kuvan, joka lähettää sen mulle, ja sitte se lähettää ne rillit eteenpäin, ja se ottaa kuvan..  (.. jonka paistoi äiti)

 

meijän pihalla oli nääntyny kissa :( tai siis se eli, mut raasu oli ku pieni tikku. nimesin sen ti-ti-uu:ks koska se mauku niin, ja muumeissa oli se ja mun marsuvainaan nimi oli se.