ekaks: Nyt se tuli. Karalyni. tai tuli jo monta päivää sitte mutta nyt vasta jaksoin laittaa kuvia koneelle kun tää kone on niin hidas, ja mies on löytäny facebookin, eli koneelle on mahdotonta päästä. nyt se karkas johonki niin tulin tähän istumaan minkä nyt oksentamiselta kerkiän.

1244547718_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

kuvassa näkyy kans uus tukka. tosin se ei oo musta vaan sininen... tai nyt se on musta kun kävin suihkussa... siihen tulee vielä liilasia raitoja jos joku haluu tulla laittamaan. kuvassa näkyvä nyrpee ilmekkin on uus, ja johtuu siitä että mulla on kurkussa jatkuva polttava olo ja kauheet menkkakivut. ihanata....

Mutta paita on aivan ihana ja kun istuu niin se lehahtaa syliin, niinku iso mekko :) Kiitos annina! love it!

 

ja vielä yks asia on uutta: Dream theaterin uus levy. muutama biisi on jo spotifyssa ja kuuntelin tuota rite of passage biisiä. IHANA! ihan niinku vanha dream theater, mut uutta tyyliä siinä välissä. mitään hitaampaa biisiä en oo vielä kuullu, mutta levyn ostan kyllä kunhan mä taas saan rahaa, eli eläkkeellä.... :( kela ja työkkäri huijas mua, ja menin vielä möläyttämään että mä oon saikulla eli en saa rahaa. nyt koitan saada sairaspäivärahaa, mut päätökseenki menee kuulema kuukausi että....

 

mä en tajua miks siellä on kaikki niin tarkkaa? ihan niinku edes ois kannattavaa huijata kelasta rahaa, kun pelkästään se paperien kuskaus käy kokopäivätyöstä.