Miks pitää valehella!?!?! miks ohjeessa lukee selvällä suomenkielellä että sata grammaa jos se ei sitä ole? kuten kuvasta huomaa sata grammaa ei riittäny näihin lapasiin. sain jatkaa yhtä peukkua eri purolla ja siitä tuli tyhmän näkönen. nyt on kuitenki kepeslapaset valmiit.

alussa vaikutti siltä kun nuo olis tuhoon tuomitut. ostin huvin ja urheilun vuoksi kerän puro jäätynyt karpalo lankaa, ja löysin lapasohjeen. no enhän mä aatellu että yhessä kerässähän on vaan (vajaa) 50g. ihana mieheni kuitenkin hemmotteli mua vielä yhellä kerällä. neuloin ku hullu näitä lapasia ja ylläri pylläri, lanka loppu kesken. sitten kun tuli huovutuksen aika niin lapasiin änkemäni pussit oli möykkyyntyny peukaloiden päihin. ja niin peukalot näytti kepeksiltä. siitä kepeslapasten nimi.

huovutin nuo kaks kertaa että niistä tulis fiksun kokoset ja sitten vetelin käteen (no phun intended) kepespeukkuja sainki vedellä oikeen olan takaa mutta hyvät niistä tuli.

Sligi halus että mä huovutan sille pipon, mutta huovutettujen pipojen ohjeita on näköjään vaan naisille. mut ehkä niistä voi jotaki muunnella miehen makuun sopiviks. koitin huovuttaa sille aikasempaa tekelettäni, mut ei siitä tietenkään mitään tullu, ku lanka oli väärää. olin mä sen tarkastanu että ei ollu 100% villaa mut mistäpä mä semmosta aattelisin niin aikasi aamulla. mut mut...

pitäs lähtee pojan kans kaupungille muttaku mä en jaksa pukeutua. istun edelleen yöhousuissa ja miehen isä nro. 1 paidassa. ah äitiyttä.

Joonan synttäritki lähenee vaan. mitähä sille keksis? laitoin merimiesarkun tilaukseen mut se tulee jouluks. ei jaksa mitään iänikuista hevikamaakaan ostaa....

ainii. hevilapaset pitäs tehä. siis ne siskon suunnittelemat. tulis anopille ja sligin siskolle jouluks.

mitäs Liamille... tuolla se nukkuu päikkäreitään rätti päässä. sille pitäs käyä ostamassa housuja, muttakun kaupoista ei saa semmosia joita mä halun, paitsi netti kaupoista mut sielläki ne maksaa helposti 30€ per housunpuntti. että joo... jossaki ottobren lehessä oli ohje semmosille housuille, mutta hukkasin sen keskustelun jossa kerrottiin että missä lehessä. suuri käsityö lehessä oli tarpeeks lähelle osuvat housut, ja kangastaki on, senkus tekee.

päivän Liamkuva esittää Liamia isän sylissä. tiedän, liam on vähän huonosti sidottuna tuossa, mutta kunhan kokeiltiin että suostuuko se isänsä kantamana nukahtamaan. kyllä se oli ihmeissään :D